Partnerské stránky: Simpsonovi.Blog | Rick a Morty | Rozčarování
Kritiky.cz > Krátké aktuality > AAA musejí být kratší a nebo se musejí zdražit, říká...

AAA musejí být kratší a nebo se musejí zdražit, říká...

AAA muse­jí být krat­ší a nebo se muse­jí zdra­žit, říká býva­lý šéf PlayStationu Shawn Layden. Jako pří­klad uvá­dí prv­ní The Last of Us, jehož vývoj trval 3,5 roku s tím, že jste jí moh­li dohrát za 15 hodin kdež­to na The Last of Us Part II se čeka­lo 7 let, hra vám zabe­re 25 hodin ale za stej­nou cenu, tedy €60 (1 600 Kč). Dále říká, že s pří­cho­dem dal­ší gene­ra­ce se nákla­dy na hry zdvoj­ná­so­bí ale cenov­ka zůsta­ne i nadá­le stej­ná a tako­vá situ­a­ce je neu­dr­ži­tel­ná.

Na obrázku může být: 1 person, sedící

Mahriz je správcem facebookových stránek o filmových (Mahriz Movies) a herních aktualizacích (Mahriz Gaming)

  • Mahriz Movies je domov zpráv, spekulací, analytiky a ocenění. Cílem rozrůstajícího projektu je poskytovat kvalitní informace napříč filmovým průmyslem.
  • Mahriz Gaming je domov zpráv, spekulací, analytiky a ocenění. Cílem rozrůstajícího projektu je poskytovat kvalitní informace napříč herním průmyslem.
Opravdu si myslíte, že umíte psát lépe, častěji a čtiveji?  Tak své komentáře, články, recenze… pište pro nás!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.


|

Stránka načtena za 2,20861 s | počet dotazů: 204 | paměť: 53599 KB. | 21.01.2022 - 23:29:21