Kritiky.cz > Krátké aktuality > AAA musejí být kratší a nebo se musejí zdražit, říká...

AAA musejí být kratší a nebo se musejí zdražit, říká...

AAA musejí být kratší a nebo se musejí zdražit, říká bývalý šéf PlayStationu Shawn Layden. Jako příklad uvádí první The Last of Us, jehož vývoj trval 3,5 roku s tím, že jste jí mohli dohrát za 15 hodin kdežto na The Last of Us Part II se čekalo 7 let, hra vám zabere 25 hodin ale za stejnou cenu, tedy €60 (1 600 Kč). Dále říká, že s příchodem další generace se náklady na hry zdvojnásobí ale cenovka zůstane i nadále stejná a taková situace je neudržitelná.

Na obrázku může být: 1 person, sedící

Mahriz je správcem facebookových stránek o filmových (Mahriz Movies) a herních aktualizacích (Mahriz Gaming)

  • Mahriz Movies je domov zpráv, spekulací, analytiky a ocenění. Cílem rozrůstajícího projektu je poskytovat kvalitní informace napříč filmovým průmyslem.
  • Mahriz Gaming je domov zpráv, spekulací, analytiky a ocenění. Cílem rozrůstajícího projektu je poskytovat kvalitní informace napříč herním průmyslem.
Opravdu si myslíte, že umíte psát lépe, častěji a čtiveji?  Tak své komentáře, články, recenze… pište pro nás!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


|

Stránka načtena za 2,57103 s | počet dotazů: 213 | paměť: 52989 KB. | 20.06.2021 - 15:47:30