Kritiky.cz > Filmy > Filmové recenze > Tajný život mazlíčků 2 (The Secret Life of Pets 2) – Recenze – 60%

Tajný život mazlíčků 2 (The Secret Life of Pets 2) – Recenze – 60%

TajnC3BDC5BEivotmazlC3ADC48DkC5AF2recenzefilmu
Animovaný film Tajný život mazlíčkůbyl před třemi roky velmi úspěšný, a tudíž pochopitelně vzniklo jeho pokračování, natočené v podobném duchu a za použití prakticky stejného mustru – všechny jeho zápletky jsou opět v podstatě jen záminkami pro všelijaké zvířecí groteskové skopičiny, které jsou na filmu tím hlavním. Protože dětem je víceméně jedno, o čem snímek je, hlavně když je dostatečně střelený, akční a je v něm hodně roztomilých zvířátek, která neustále skotačí a halekají.
Tajný život mazlíčků 2 (The Secret Life of Pets 2) – Recenze
Zdroj fotek: cinemart.cz

Takže psi Max a Baron jsou odvezeni na venkov, kde si přivykají životu v jiném prostředí a Max se učí být odvážným a sebevědomým. Králík Snížek se v kostýmu superhrdiny vydává zachránit tygra z cirkusu, kde jej týrá zlý ruský principál. A fenka Brigitte se učí chovat jako kočka, aby se mohla zdárně infiltrovat do kočičí domácnosti. Všechny tyto dějové zápletky jsou v podstatě triviální a mají i jednoduché pointy a jejich primárním cílem je posloužit jako pojivo pro sérii zvířecích gagů a akčních scén, do nichž se tvůrci pokusili natlačit co nejvíc hrdinů z předchozího filmu a několik nových navíc.

Celkový dojem z Tajného života mazlíčků 2 je přitom v podstatě stejný jako z prvního dílu – jde o mírně nadprůměrnou dětskou zábavu na jedno použití, jejíž humor stojí převážně na primitivních fyzických eskapádách a pozbývá jakékoli sofistikovanosti, a která děti spolehlivě zabaví (i když na projekci se nejvíc smály u závěrečných titulků, doprovázených legračním sestřihem videí s domácími zvířaty) a dospělé aspoň neurazí a neunudí. Předpokládám, že na trojku nebudeme muset čekat moc dlouho.