Vývojáři aktualizovali hru, opravili technické chyby, vylepšili vizuál, herní mechaniky a uživatelské rozhraní. Plánují další opravy, optimalizaci map i grafických prvků, aby zlepšili herní zážitek a stabilitu.
Poděkování a úvodní slovo
Vývojáři děkují všem hráčům za účast v nejnovější aktualizaci a za zpětnou vazbu, která výrazně pomohla při odstraňování technických problémů. Zároveň vítají nové hráče a oceňují trpělivost veteránů. První poznámky k patchi shrnují hlavní opravy a zaměření na odstranění zbývajících chyb.
Opravy a vylepšení ve vizuální stránce
V rámci oprav grafiky bylo například správně vypnuto zrnění efektu, a vylepšena je i správná funkčnost stínů. Pokud hráč používá DirectX 11, bude nyní vyzván k jeho deaktivaci. Dále byly upraveny jas a intenzita světla u svítilen, což zajistí plynulejší přechody mezi denním a nočním režimem v hlavním menu. V ruské verzi byla odstraněna cubemap textura v koupelně u schodiště.
Vylepšení herního prostředí a zbraní
Opraveno je chování zbraní na úrovni LOD, což přispěje k plynulosti herního zážitku. U herních mechanik byla napravena chyba s bugem „Reissad #0 / 0 Rpoints“, která se mohla objevit při spuštění hry. Poslední zabití kola je nyní správně evidováno a hlasová komunikace je opět funkční. Při změně skinů by se měly správně zobrazovat modely zbraní v menu i ve hře; doporučuje se skin znovu vybavit a odebrat, aby se problém vyřešil.
Vylepšení uživatelského rozhraní a ovládání
Automatické náklony jsou nyní správně aktivovány v menu, pravé tlačítko myši pro přemapování kláves funguje správně a při připojení do soukromých lobby v režimu quickplay by již nemělo docházet ke zbytečnému připojení. Citlivost myši je registrována správně a tlačítko „Back“ se chová očekávaným způsobem při nastavování nových klávesových zkratek.
Vylepšení zvukového prostředí
Zvukové signály nyní respektují nastavení hlasitosti. Problémy se zvukem v oblasti azylu byly odstraněny a vlastní kroky jsou nyní správně lokalizovány ve prostoru a na správné úrovni hlasitosti. Zvuk kroků v prostoru „Backrooms“ je také opraven a lépe odpovídá pohybu postavy.
Vylepšení mapy Vesnice a herního prostředí
V kostele na mapě Vesnice již nehrozí smrt při pádu, texty na generátorech zmizely a hráči již nemohou vylézt za lavičku či generátor a uvíznout nebo spadnout. Zároveň zamezeno spawnu zombie v těchto místech, čímž byla zvýšena herní stabilita a plynulost.
Plánované budoucí kroky
Vývojáři budou i nadále vydávat opravy a hotfixy, přičemž brzy by měla být dostupná další aktualizace s opravami textur skinů, které zatím obsahují nesprávné barvy či nízkou kvalitu. Rovněž je v řešení problém s postupem v hlavní hře, který brání hráčům v postupu, a na práci se stále intenzivně pracuje. Kromě toho je plánována optimalizace mapy Vesnice, především kolem jejího centra a mlýna, s cílem zvýšit stabilitu a výkon.
Zdroj: Patch Notes: Opravy a vylepšení po nejnovější aktualizaci














(4,91 z 5)