Hollywoodská hvězda Orlando Bloom byla minulý týden oznámena jako nový ambasador značky pražského pivovaru Staropramen a nyní se herec objevil ve své první promo reklamě na tuto českou značku. Staropramen včera na svůj oficiální YouTube kanál nahrál spot v délce 1:15, v němž Bloom vystupuje.
Spot poběží v létě v televizi, na sociálních sítích a dalších formátech ve Velké Británii a na dalších evropských trzích, kam se Staropramen vyváží. Bloom v něm vystupuje mezi nejznámějšími pražskými pamětihodnostmi a uvnitř pivovaru Staropramen na Smíchově.
Bloom v reklamě vzpomíná, jak se stal odborníkem na Prahu i české pivo poté, co v české metropoli strávil značnou část natáčení. Herec strávil v Praze větší část pěti let během natáčení filmu Carnival Row.
„Díky všemu tomu natáčení, které tu dělám, jsem se stal expertem na Prahu,“ říká Bloom pod městským orlojem, jednou z nejznámějších dominant české metropole, když začíná promo.
„Například vím, proč se jí říká Zlaté město,“ dodává, zatímco mu číšník v restauraci vedle Karlova mostu nalévá sklenici Starpramenu a naznačuje, že přezdívka pochází od zdejšího piva. „Jasné, že?“
„Odhalil jsem tajemství jejich vynikajícího jídla,“ říká Bloom v blíže neurčené restauraci. Herec dříve prozradil deníku The Telegraph, že jeho oblíbenou restaurací je pražská La Finestra.
„A zjistil jsem, že lidé jsou tady na pivo dost nároční,“ říká Bloom, zatímco si návštěvníci prohlížejí pivo v pražských barech a vyrážejí z bedny Staropramenu, aby jim podali čerstvě nalité.
„Na jednu věc ale nemůžu přijít,“ dodává, zatímco se propadá podlahou samotného pivovaru v Praze 5. „Je to taková pěkná věc,“ říká Bloom. „Jak Staropramen umí vyrobit skvěle vyvážené pivo?“
„No, my se k tomu dostaneme,“ uzavírá, když spot končí zpátky pod orlojem.
Zatímco velké americké pivní značky v poslední době sklízejí kontroverze kvůli spolupráci s ambasadory značky, Bloom se pro Staropramen přirozeně hodí. Česká republika má sice na domácím trhu populárnější piva, ale Staropramen je největším pražským pivovarem a herec se v posledním půlstoletí s českou metropolí obzvlášť sžil.
„Prahu jsem si zamiloval, když jsem v ní několik let žil a pracoval,“ vzpomíná Bloom v dřívější tiskové zprávě pro Staropramen.
„Je to nádherné město plné úžasných lidí, ale je těžké se jim zavděčit, pokud jde o pivo. Staropramen uspokojuje toto náročné publikum již více než sto let, což vypovídá o tom, jak je dobré.“
Tento článek původně napsal Jason Pirodsky pro The Prague Reporter a do češtiny jej přeložil Jiří Borový
Nejnovější komentáře