Kritiky.cz > Profily osob > Rozhovory > NEJSLEDOVANĚJŠÍ – distribuční experiment v hlavní roli s YOUTUBERY

NEJSLEDOVANĚJŠÍ – distribuční experiment v hlavní roli s YOUTUBERY

Nejsledovanejsi a poster
Nejsledovanejsi a poster
1 hvězda2 hvězdy3 hvězdy4 hvězdy5 hvězd (zatím nehodnoceno)
Loading...

Poprvé v rám­ci čes­ké kine­ma­to­gra­fie se dostá­vá na plát­na sní­mek, kte­rý se pokou­ší nahléd­nout feno­mén tuzem­ské you­tu­ber­ské scé­ny. Vedle samot­né­ho téma­tu, kte­ré vytvá­ří zají­ma­vý mezi­ge­ne­rač­ní kon­flikt mezi rodi­či a jejich dět­mi, v němž jde o názo­ro­vý střet nad tím, jest­li vůbec you­tu­be­ři mohou zpro­střed­ko­vá­vat něja­ké smys­lu­pl­né hod­no­ty, nebo se jed­ná jen o vychý­le­nou zába­vu, může­me záro­veň sle­do­vat v pří­mém pře­no­su pozo­ru­hod­ný dis­tri­buč­ní expe­ri­ment, v němž jde zase o to, zda­li sta­ti­sí­ce fanouš­ků pěti­ce z nej­po­pu­lár­něj­ších domá­cích you­tu­be­rů odlo­ží na chví­li své mobi­ly a při­jdou se do kina podí­vat na své hvězdy.

Režisér Jiří Sádek (mimo jiné reži­sér fil­mu Polednice), spo­leč­ně s kame­ra­ma­nem Antoanem Pepelanovem, si vybra­li šest tuzem­ských you­tu­be­rů, jejichž pět you­tu­be kaná­lů pat­ří na čes­kém inter­ne­tu k jed­něm z nej­sle­do­va­něj­ších, a poku­si­li se během jed­no­ho roku nahléd­nout nejen jejich tvor­bu krát­kých videí, ale i pro­blémy s jejich pre­zen­ta­cí na soci­ál­ních sítích spo­je­né, a dokon­ce i jejich sou­kro­mí a rodin­ná záze­mí. Výsledkem je pozo­ru­hod­ná son­da do domá­cí­ho pro­stře­dí nových médií, kte­ré žije zce­la auto­nomním živo­tem a kte­ré ostat­ní tra­dič­ní média vět­ši­nou úpl­ně míje­jí. Pořád tady pocho­pi­tel­ně zůstá­vá otáz­ka váží­cí se k obsa­hu – totiž smys­lu této pře­váž­ně mla­dist­vé kre­a­ti­vi­ty, ale její dopad je už sta­tis­tic­ky neod­dis­ku­to­va­tel­ný a nelze se tedy divit, že gene­ru­je z „nej­a­gil­něj­ších“ you­tu­be­rů mar­ke­tingo­vé celebri­ty, kte­ré jejich natá­če­ní a pub­li­ka­ce videí na vlast­ních kaná­lech na you­tu­bu vel­mi dob­ře živí. Není pak také žád­ným tajem­stvím, že někte­ří z nich vydě­lá­va­jí až dese­ti­ti­sí­ce korun měsíč­ně.

Kovy, Pedro, Shopaholic Nicol, Gabrielle Hecl a sester­ské dvo­ji­ce Cup of Style záro­veň pre­zen­tu­jí kaž­dý tro­chu jinou oblast zájmu v you­tu­ber­ském svě­tě. Kovy je bavič a ve svých videích zpí­vá, vtip­ně komen­tu­je občas i poli­ti­ku, tele­viz­ní pořa­dy a soci­ál­ní sítě, a je to videob­lo­ger roku 2016. Pedro natá­čí her­ní videa, ale záro­veň ved­le toho stí­há i péči o své dva syny, čímž se od typic­ké­ho you­tu­be­ra dost odli­šu­je. Shopaholic Nicol je blo­gger­ka roku 2016 a natá­čí hlav­ně „dív­čí videa“, kde uka­zu­je, jak se nalí­čit, co si vzít na sebe, nebo jaká zají­ma­vá mís­ta navští­vit. Gabrielle Hecl mimo you­tu­ber­ství ješ­tě stu­du­je na kon­zer­va­to­ři a jako jedi­ná se v sou­čas­nos­ti od you­tu­bu odstřih­la a sna­ží se věno­vat herec­ké kari­é­ře. A koneč­ně A Cup of Style je sym­pa­tic­ké sester­ské duo, kte­ré píše fashi­on a lifesty­le blog už přes 10 let a při­da­ly k němu úspěš­ně i video. Jsou vítěz­ka­mi fashi­on blo­ger­ky roku 2016.

Zajímavé je, že dokon­ce sami tvůr­ci se roz­hod­li zba­vit ozna­če­ní fil­mu o you­tu­be­rech jako doku­men­tu a před­sta­vu­jí jej jako celo­ve­čer­ní vlog, aby tak víc nalá­ka­li poten­ci­ál­ní odbě­ra­te­le you­tu­be­rů do kina. Možná je tro­chu ško­da, že jde o pohled spí­še jed­no­stran­ně zamě­ře­ný, pro­to­že uka­zu­je téměř výhrad­ně jen pozi­tiv­ní pří­klad you­tu­be­rů, kte­ří jsou schop­ni ale­spoň něja­ké sebe­re­flexe. Na dru­hou stra­nu, těch nega­tiv­ních pří­pa­dů už vět­ši­nou média pre­zen­to­va­la dost a vidět je ostat­ně může­te na drti­vé vět­ši­ně you­tu­be kaná­lů. Názor si jis­tě kaž­dý z vás udě­lá sám, nako­lik zásad­ní je sle­do­vat někte­ré z našich tzv. popu­lár­ních you­tu­be­rů. Proto mne nako­nec hlav­ně zají­ma­lo, jak k samot­né­mu natá­če­ní a výbě­ru v daném téma­tu při­stou­pil jeho reži­sér Jiří Sádek, ale i jeden z jeho pro­ta­go­nis­tů – Kovy.

MN: S jakým tvůr­čím zámě­rem jste šel do pro­jek­tu Nejsledovanější a koho jste chtě­li pri­már­ně oslo­vit?

 JIŘÍ SÁDEK (JS): Mě zara­zi­lo, když jsem před tře­mi lety viděl na Youtuberingu (čes­ký you­tu­ber­ský fes­ti­val) 25 tisíc dětí, jeden kus šíle­né­ho davu, kte­rý kři­čí na těch pár lidí na pódiu, kte­ré abso­lut­ně neznám. V té době mi bylo 26 let a říkal jsem si, že by se mě to mělo týkat, a taky jsem si říkal, člo­vě­če, ty budeš za chví­li rodič, na dru­hé stra­ně nejsi už žád­né dítě, ale přes­to tě to míjí. Takže nako­nec z toho vyply­nu­la tou­ha zma­po­vat to you­tu­ber­ské pro­stře­dí, kte­rá byla čás­teč­ně moti­vo­va­ná i tím budou­cím rodi­čem, kte­rý chce pocho­pit, v čem to jeho dítě bude vyrůs­tat. Ale to je nako­nec i poin­ta toho fil­mu.

MN: Bylo něco během natá­če­ní, co vás samot­né­ho pře­kva­pi­lo a pří­pad­ně i změ­ni­lo váš pohled na tuhle gene­ra­cí dětí a mlá­de­že komu­ni­ku­jí­cích přes soci­ál­ní sítě?

 JS: Pochopitelně jsem k nim při­stu­po­val nej­pr­ve s urči­tým před­sud­kem, mys­lel jsem si, že jsou hlou­pěj­ší. Ale ono to tak není. Oni jsou to pros­tě nor­mál­ní lidi, kte­ří dřou a maka­jí, ale mají taky svo­je pro­blémy. A to, že se v médi­ích vět­ši­nou mlu­ví o těch špat­ných you­tu­be­rech, není úpl­ně vzo­rek, kte­rý by stál za to, aby byl gene­ra­li­zo­va­ný. Youtube je odraz spo­leč­nos­ti a ani tu nejde gene­ra­li­zo­vat. Obtížná situ­a­ce ale byla ta, že oni, jak vět­ši­nou mají svo­ji tvor­bu pod kon­t­ro­lou, tak já jsem najed­nou byl dal­ší kon­t­ro­la, kte­rá vstu­pu­je k nim do míst­nos­ti, a mám se je ptát na jejich duši, co je trá­pí, ale tohle vět­ši­nou oni sdí­le­jí se svý­mi fanouš­ky a ne s někým jiným. A navíc těž­ké na tom bylo, že já jsem se během natá­če­ní z nich sna­žil zís­kat i niter­né infor­ma­ce a za 10 minut jsem říkal, že musí­me s nimi udě­lat fot­ku, kte­rou dáme na Instagram kvů­li pro­mu fil­mu. To se asi málo­kdy stá­vá, že pro­ta­go­nis­ti jsou záro­veň samot­ným mar­ke­tingo­vým nástro­jem. A pro­to jsme se muse­li sna­žit, abychom během natá­če­ní v sobě neztra­ti­li to lid­ství.

MN: Svým způ­so­bem je záro­veň ten­to pro­jekt i dis­tri­buč­ní expe­ri­ment. Na jakou cílo­vou sku­pi­nu tedy zejmé­na míří a jaký dopad, rezo­nan­ci vy sám od toho fil­mu oče­ká­vá­te?

 JS: U nás v Čechách je cílo­vá sku­pi­na těch aktiv­ních fanouš­ků námi vybra­ných you­tu­be­rů od 10 do 20, nebo něco málo ješ­tě do 30 let. Na dru­hou stra­nu na you­tu­be se díva­jí všich­ni, čili i dospě­lí, ako­rát tam hle­da­jí jiný obsah. Ale my jsme se sna­ži­li vytvo­řit film pixa­rov­ské­ho for­má­tu, na kte­rý může jít dítě 10 až 20 let, tak jeho rodič, oba si tam něco své­ho najdou. Myslím si, že ta dneš­ní doba je tak straš­ně rych­lá, že někde se ti rodi­če a děti komu­ni­kač­ně ztra­ti­li, v komu­ni­ka­ci mezi sebou. A tenhle film se sna­ží vytvo­řit jaký­si most, kte­rý je tro­chu při­blí­ží. A dou­fám, že to roz­ví­ří dis­ku­zi.

MN: Nevadí vám, že váš sní­mek repre­zen­tu­je de fac­to jen ten pozi­tiv­ní pří­klad, že tady v pod­sta­tě není zachy­ce­na ta tzv. tem­ná stra­na čes­ké­ho you­tu­bu a že pro mno­hé to nebu­de ten repre­zen­ta­tiv­ní doku­ment, kte­rý zachy­cu­je i ty stin­né strán­ky toho­to feno­mé­nu?

 JS: Kdybych tam dal you­tu­be­ry, kte­ří zastu­pu­jí ty nega­tiv­ní strán­ky čes­ké­ho you­tu­bu, tzn. škod­li­vý obsah, nebo něja­kým způ­so­bem bul­vár­ní či vul­gár­ní polo­hy, tak já jim budu sku­teč­ně dělat jenom rekla­mu. A i kdy­bych tam dal jenom jed­nu scé­nu toho­hle typu, tak bude výraz­něj­ší, než celý tenhle film, pro­to­že to lidi baví. A to pod­le mě není správ­ně. Zatímco vět­ši­na médií píše o you­tu­be­rech spí­še v tom nega­tiv­ní smys­lu, tak my jsme se to naším doku­men­tem poku­si­li vyba­lan­co­vat a udě­lat tak, že to tam ale­spoň nazna­čí­me.

MN: Kovy, jak ty sám, jakož­to pro­ta­go­nis­ta sním­ku Nejsledovanější, ho hod­no­tíš z hle­dis­ka obsa­hu a jeho výpo­vě­di, komu je pod­le tebe urče­ný?

KOVY: Podle výsled­ku sou­dím, že se ta prá­ce fil­ma­řů, a ta výzva, kte­rou před sebou měli – 400 hodin mate­ri­á­lu, 6 you­tu­be­rů, 1 rok a hodi­na a půl výsled­né­ho fil­mu, poda­ři­la skvě­le. Uvidíme samo­zřej­mě ješ­tě, jak budou rea­go­vat fanouš­ci a jejich rodi­če. Myslím, že kaž­dá gene­ra­ce si tam má šan­ci něco najít. Pro fanouš­ky bude asi zají­ma­vý ten pohled do naše­ho sou­kro­mí a víc infor­ma­cí o nás, a pro rodi­če zase náhled do záku­li­sí toho feno­mé­nu, kte­rý je tak neu­cho­pi­tel­ný a slo­ži­tě pocho­pi­tel­ný pro řadu z nich, že je nako­nec ale taky hroz­ně zají­ma­vý i obo­ha­cu­jí­cí.

MN: Byla pro tebe zku­še­nost z toho­to natá­če­ní taky v něčem pří­nos­ná a dal ti ten doku­ment také něja­kou refle­xi toho feno­mé­nu you­tu­be­rů?

KOVY: Já jsem si nej­pr­ve mys­lel, když mne fil­ma­ři oslo­vi­li, že to je úpl­né šílen­ství uka­zo­vat you­tu­be­ry v kinech. Ale my jsme vlast­ně šest oby­čej­ných lidí, stu­den­tů, kro­mě Pedra, kte­ří natá­čí videa. Ale čím víc jsem o tom pře­mýš­lel, tím víc jsem si říkal, jak by něco tako­vé­ho moh­lo pomoct tomu lep­ší­mu pocho­pe­ní. Pro mě osob­ně byla asi nej­zvlášt­něj­ší věc vystu­po­vat před těmi kame­ra­mi a dělat že tam nejsou. Je to hroz­ně zvlášt­ní pocit. Já jsem na kame­ru zvyk­lý sice už pět let, ale ne v tom­to smys­lu. A já tře­ba neu­ka­zu­ji rodi­nu ve svých videích, tak­že v tom­to to pro mne bylo nové, že tomu doku­men­tu jsem dovo­lil zajít ješ­tě dál.

MN: Nemáš tře­ba oba­vu, že jak tro­chu pood­ha­lu­ješ své sou­kro­mí v tomhle doku­men­tu, že tě to může ve výsled­ku poško­dit na tvém you­tu­be kaná­lu?

KOVY: Já mys­lím, že všich­ni z toho vyjde­me troš­ku „slab­ší“. My tím vlast­ně odha­lu­je­me mož­ná svo­je sla­bi­ny, víc o sobě, a když se pak obje­ví něja­cí hate­ři, tak budou vědět tře­ba kam pálit. Ale mys­lím, že snad to mělo smy­sl, pro­to­že tohle je asi jedi­ná ces­ta, jak uká­zat, že nejsme všich­ni úpl­ně k zaho­ze­ní a na tom you­tu­be je spous­ta mla­dých talen­tů a někdo z nich tře­ba v budouc­nu skon­čí u fil­mu, nebo herec­tví, či bude mode­rá­to­rem. Ta líheň talen­tů tam pros­tě exis­tu­je, jen se to ztrá­cí za těmi skan­dá­ly, kte­ré se vět­ši­nou dosta­nou prá­vě do těch médií.

MN: Nicméně ten­to doku­ment repre­zen­tu­je spíš jen ten pozi­tiv­ní pří­klad. Není pro tebe zkla­má­ním, že neu­ka­zu­je i tu tem­nou strán­ku čes­ké­ho you­tu­bu?

KOVY: Ono je to tam v jed­nom  moen­tu nazna­če­né a je tam na to i něja­ká reak­ce. Ale já si mys­lím, že s tou nega­tiv­ní strán­kou you­tu­be jsou divá­ci, rodi­če a fanouš­ci obzvlášť vel­mi dob­ře obe­zná­me­ni. Občas je to bohu­žel jen to jedi­né, co se o you­tu­be do médií dosta­ne a prá­vě to vní­má ta star­ší gene­ra­ce. Tyhle skan­dá­ly vět­ši­na lidí zná. Ten dru­hý pohled, že na you­tu­be je i něja­ký seri­óz­ní obsah, jsou tam vyso­ko­ško­lá­ci apod., to už je pro vět­ši­nu lidí nezná­má.

MN: Co pro tebe you­tu­be zna­me­ná, co ti všech­no umož­nil, a jakou v něm pro sebe vidíš do budouc­na per­spek­ti­vu?

KOVY: Čím víc se pohy­bu­ji v tom showbyz­ny­su, tak tím víc si cením toho, že mám tvůr­čí svo­bo­du. Nemám spon­zo­ry, ani pro­du­cen­ty, niko­ho, komu bych se musel zpo­ví­dat z toho, proč říkám, co říkám. Jediní, kdo mi za to mohou správ­ně vyna­dat, jsou nako­nec mí fanouš­ci. To je vlast­ně jedi­ná moje ces­ta, abych zjis­til, jest­li ty věci dělám dob­ře nebo špat­ně. Pokud mi ti lidi píšou, že je to baví a inspi­ru­je, tak cítím, že to dělám správ­ně. Takže já beru you­tu­be něco jako prv­ní krok. Nabírám kon­tak­ty a zku­še­nos­ti. Myslím si, že do budouc­na se mi to bude hodit.

MN: Myslíš si, že v tom čes­kém you­tu­ber­ském pro­stře­dí, kte­ré je na roz­díl od svě­ta vel­mi malé, se má šan­ci pro­sa­dit i něco smys­lu­pl­něj­ší­ho, nebo tady zůsta­ne jako to nej­roz­ší­ře­něj­ší jen zába­va?

KOVY: V zahra­ni­čí se řada you­tu­be­rů už doká­za­la téměř pro­fe­si­o­na­li­zo­vat, mají své sce­náris­ty, kame­ra­ma­ny, reži­sé­ry a spo­leč­ně tře­ba se science cen­t­ry natá­čí fil­my a seri­á­ly. To se u nás bohu­žel nesta­ne, tak­že tady ta ces­ta bude kli­ka­těj­ší. Ale mys­lím si, že toho hod­not­něj­ší­ho obsa­hu bude při­bý­vat, pokud you­tu­be bude stá­le podob­ným feno­mé­nem, i když ta divác­ká obec bude stár­nout. Ale zase na dru­hé stra­ně více lidí si tře­ba řek­ne, proč bych to nemohl zku­sit i já. A nemu­sí mi být 20, ale tře­ba 40, a nemu­sím mlu­vit o módě, ale tře­ba o autech. Takže ten poten­ci­ál pro obsah pro star­ší tam je vel­ký.

MN: Živí tě dnes you­tu­be nato­lik, že nemu­síš výhle­do­vě řešit něja­kou jinou prá­ci, nebo je to pro tebe momen­tál­ně jen odra­zo­vý můs­tek pro něja­kou dal­ší kari­é­ru mimo tuhle soci­ál­ní síť?

KOVY: Z toho you­tu­bu se živím vel­mi sluš­ně, ale na dru­hé stra­ně ta časo­vá inves­ti­ce, to obě­to­vá­ní sou­kro­mí a podob­ně jsou taky něja­ké fak­to­ry, kte­ré tam hra­jí roli. Ale mě to vel­mi baví, cítím se svo­bod­ný a můžu se něja­kým způ­so­bem kre­a­tiv­ně vyřá­dit, tak­že mě to pořád napl­ňu­je a to je pořád nej­dů­le­ži­těj­ší. A budouc­nost je zatím pro mě otáz­ka, jak dopad­ne.

MN: Vnímáš ty osob­ně dnes you­tu­be jako plat­for­mu, kte­rá časem tře­ba pře­vál­cu­je ta tra­dič­ní média jako je napří­klad tele­vi­ze?

KOVY: Já mys­lím, že pro star­ší gene­ra­ci tele­vi­ze zůsta­ne důle­ži­tá, stej­ně jako novi­ny a kníž­ky neod­chá­zí nikam. Naopak tře­ba kníž­ky zaží­va­jí boom. Takže ani tele­vi­zi to nějak zásad­ně neo­hro­zí, mož­ná ji to osla­bí a sebe­re jí to tu nejmlad­ší věko­vou sku­pi­nu, ale tele­vi­ze samot­ná se nako­nec při­způ­so­bí. Třeba v zahra­ni­čí už je kon­zu­ma­ce you­tu­be na tele­vi­zi zce­la běž­ná. A věřím, že i lidi v čes­ku se nau­čí pla­tit za obsah, tak­že se tady tře­ba roz­mo­hou i něja­ké čes­ké stre­a­mo­vé služ­by apod., ale nemys­lím si, že to nějak ovliv­ní ty tra­dič­ní tele­viz­ní kaná­ly.

MN: A mys­líš si, že se nějak změ­ní čes­ký you­tu­be v něko­li­ka nej­bliž­ších letech, nasvěd­ču­je tomu něco?

KOVY: Youtube se mění neu­stá­le, pořád ros­te, a mys­lím si, že ta změ­na obsa­hu tam taky bude a jsem pře­svěd­če­ný, že se začne pro­fe­si­o­na­li­zo­vat. Věřím, že se na you­tu­be vyda­jí i něja­cí začí­na­jí­cí fil­ma­ři, pro­to­že ten poten­ci­ál tam je.

MN: Co je pod­le tebe dnes syno­ny­mum úspě­chu, když chce dnes člo­věk začít na you­tu­bu? Jak se stát nej­sle­do­va­něj­ším you­tu­be­rem, jako jsi tře­ba ty?

KOVY: To je vel­ká nezná­má pro spous­tu lidí. Já si mys­lím, že tam musí být něco jako při­ro­ze­né cha­risma, aby ten člo­věk doká­zal ty lidi zaujmout. Nejtěžší je ty lidi pře­svěd­čit, že má smy­sl inves­to­vat čas do sle­do­vá­ní vašich videí. Aby byl you­tu­ber úspěš­ný, tak by měl být v něčem svůj, ori­gi­nál­ní, nesna­žit se něko­ho kopí­ro­vat, ale spíš si hle­dat něja­kou vlast­ní ces­tu. Jde o to, s jakou vizí člo­věk na ten you­tu­be vstu­pu­je. Pro něko­ho to může být odra­zo­vý můs­tek pro něja­kou pro­fe­si­o­nál­ní kari­é­ru, někdo chce dělat jen bul­vár­ní obsah, ale nej­dů­le­ži­těj­ší jsou nako­nec ty schop­nos­ti, ta prá­ce a ten čas, kte­rý do toho člo­věk inves­tu­je.

 

MN: Do čeho ty sám v sou­čas­nos­ti inves­tu­ješ nej­ví­ce svo­ji ener­gii na you­tu­be?

KOVY: Nejvíc teď inves­tu­ju do té kre­a­ti­vy, do vymyš­le­ní toho samot­né­ho kon­cep­tu. A pak samot­ná ta rea­li­za­ce. A pak je ješ­tě spous­ta času, kdy vyři­zu­ju mai­ly a řeším mar­ke­ting a pro­bí­rám smlou­vy a řeším věci s práv­ní­ky a s finan­čá­kem apod. Takže je v tom prak­tic­ky všech­no, je to napl­no úva­zek. A jinak inspi­ra­ci hle­dám všu­de, a pokud bych měl říct, co mě v tuto chví­li nej­víc baví a chtěl bych dělat dál, tak mě baví info­ta­in­ment – podá­vá­ní váž­ných témat odleh­če­nou, zábav­nou a vtip­nou for­mou, aby se i k té mlad­ší gene­ra­ci, ke kte­ré se ta tele­vi­ze moc čas­to nedo­sta­ne, nebo k nim ta tra­dič­ní média neu­mí mlu­vit, tak aby se prá­vě tyhle věci k té mlá­de­ži dosta­ly. Třeba si řek­nou, že je důle­ži­té to sle­do­vat, nebo je dob­ré se zají­mat o to, že budou vol­by a že kaž­dý hlas může něco ovliv­nit. Že exis­tu­je něco jako voleb­ní kal­ku­lač­ka, nebo že poli­ti­ci nejsou nedo­stup­ní lidi a sta­čí jim napsat e-mail. Tak tako­vé základ­ní věci. Ale věřím, že tu tvor­bu pořád dělám tak, že si v tom kaž­dá gene­ra­ce něco najde.

Martin Novosad


Jak bude rekla­ma vypa­dat?
-
Nechceš zde rekla­mu napo­řád jen za 50 Kč?
Zobrazit for­mu­lář pro nákup
Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
  • Na seznamu smrti18. července 2022 Na seznamu smrti Amazon pokračuje v chlapských drsných military akčních sériích a po Jack Ryanovi a Reacherovi přichází Terminal List s Chrissem Prattem v hlavní roli, kde se na režii podílel i […] Posted in Krátké recenze
  • Emily Vichrná a země půlnočního slunce - obstojí Emily v nebezpečných zkouškách?26. února 2019 Emily Vichrná a země půlnočního slunce - obstojí Emily v nebezpečných zkouškách? Emily je úplně normální, téměř třináctileté děvče, to však jen na první pohled. Ovšem na ten druhý už tomu tak není. Její otec je totiž mořský muž, zatímco maminka je tzv. suchozemská […] Posted in Recenze knih
  • Titulky k The Girl in the Woods S01E02 - The Door in the Woods26. prosince 2021 Titulky k The Girl in the Woods S01E02 - The Door in the Woods Carrie se zabydluje u Tashy a jejího otce a doufá, že se jí podaří najít Nolanovu neteř. Jenže Tashe a Nolenovi se její přítomnost začíná zdát trochu podezřelá, a tak jim Carrie bude muset […] Posted in Titulky
  • Česká televize nabídne na podzim pět nových seriálů a minisérií28. srpna 2018 Česká televize nabídne na podzim pět nových seriálů a minisérií Na obrazovky České televize zamíří na podzim minisérie Jana Hřebejka Rédl, neotřelý pohled na české maloměsto v seriálu Lynč, nové díly Labyrintu a První republiky i šestidílné […] Posted in TV Tipy
  • Der Film4. října 2006 Der Film Ve dnech 4. až 8. října se v pražských kinech Aero a Světozor představí festival německy mluvených filmů Der Film s přibližně patnácti celovečerními filmy z produkce sousedního Německa, […] Posted in Filmové recenze
  • Farming Simulator 17 - 90 %20. listopadu 2016 Farming Simulator 17 - 90 % Tak vyšel znovu Farming simulátor. Přináší opět po dvou letech farmaření v přírodě. Jezdění traktorů, kombajnů a mnoho dalších aut, které potřebujete pro správnou správu svých malých […] Posted in Recenze her
  • Vzorec pro vraždu25. února 2004 Vzorec pro vraždu Vzorce, které se Justin a Richard učí na střední škole, jsou nudné, ani zdaleka nezabírají jejich "životní" kapacitu. Navíc mají dojem, že se o ně nikdo pořádně nezajímá. A tak z […] Posted in Filmové recenze
  • HHhH - Laurent Binet10. prosince 2019 HHhH - Laurent Binet Když nazvete knihu tajemnou šifrou HHhH, tak to budí pozornost. Když navíc zjistíte, že pod onou šifrou se skrývá označení "Himmlers Hirn heisst Heydrich" (Himmlerův mozek se jmenuje […] Posted in Recenze knih
  • Harry Potter 20 let filmové magie: Návrat do Bradavic1. července 2022 Harry Potter 20 let filmové magie: Návrat do Bradavic Zas tak mě to neoslovilo. Harry Potter je jedna z mých nejoblíbenějších filmových i knižních ság vůbec, ale nějak nevidím důvod proč dělat hromadný pokec s hlavními představiteli po 20 […] Posted in Dokumenty
  • Akutní ambulance 422. března 2022 Akutní ambulance 4 Posted in Komiks
Opravdu si myslíte, že umíte psát lépe, častěji a čtiveji?  Tak své komentáře, články, recenze… pište pro nás!

|

0
Budeme rádi za vaše názory, zanechte prosím komentář.x
Stránka načtena za 3,76519 s | počet dotazů: 250 | paměť: 72257 KB. | 20.04.2024 - 13:23:27