NBA 2K21 čelí další kritice. Tentokrát jsou hráči nespojení s tím, že před zápasem jim vyskakují reklamy, která nejdou nijak přeskočit a vybízí třeba ke koupi Oculus Quest 2. Kritika by nebyla možná až tak oprávněná, kdyby tzv. in-game reklamy byly ve hře v době, kdy hra dostávala recenze a hráči by o nich věděli ještě před koupí. Za celou kauzu se už 2K omluvilo s příslibem, že in-game reklamy projdou změnou, aby vylepšilo zážitek z hraní.
Mahriz je správcem facebookových stránek o
filmových (Mahriz Movies) a herních
aktualizacích (Mahriz
Gaming)
Mahriz Movies je domov zpráv, spekulací, analytiky a ocenění. Cílem rozrůstajícího projektu je poskytovat kvalitní informace napříč filmovým průmyslem.
Mahriz Gaming je domov zpráv, spekulací, analytiky a ocenění. Cílem rozrůstajícího projektu je poskytovat kvalitní informace napříč herním průmyslem.
Nejnovější komentáře