Pokud šaty dělají člověka, pak 47 je alespoň částečně definován svým charakteristickým černým oblekem, bílou košilí a červenou kravatou. Friend úzce spolupracoval s kostýmní výtvarnicí Binou Daigeler (Che), aby se ujistili, že oblek, který měl herec nosit, byl podle jejích slov “ukázkový, klasický a nadčasový. Musel být dobře střižený a bez nabírání,” poznamenává.
Friend žertuje, že 47 a jeho oblek jsou spříznění: “Jako Tom Hanks s volejbalovým míčem Wilsonem v Trosečníkovi.”
Bina Daigeler navštívila prakticky všechny krejčovské domy v Německu a New Yorku, než najala krejčího z Madridu, který vytvořil černý oblek vyrobený ze speciální, jemně tkané bavlny. Shodne se s Friendem, že hledání stálo za to.
“Je to ‘jen’ černé kvádro, ale když jsem ho oblékl, cítil jsem se jako nájemný vrah, kterému zaplatili miliony, aby odvedl svou práci,” říká Friend. “Je to trochu kouzelné.”
“Oblek je jako druhá kůže, proto byl pro Ruperta tak důležitý,” dodává Daigeler.
Pro Quintova Johna Smitha Bina Daigeler navrhla šedý oblek, který podporuje zpočátku nepopsatelný charakter této postavy. “Když vidíme Smithe poprvé, opravdu o něm nemůžeme nic říct,” poznamenává Bina Daigeler. “Je důležité, že nevíte, kým je, nebo odkud pochází. Musel vypadat jako pěkný, chytrý chlap, kterého byste měli rádi za souseda.”
Nejnovější komentáře