Veronica Monet: Vědomá prostitutka

Vedoma_prostitutka_obalka_webÚžasná kniha, která se vulgárně jen může tvářit. Opravdu se jí nebojte a otevřete jí. Rozvinete se jako poupě a při dočítání posledních stránek jsem se už usmívala. Snad i osvobozena od pout sexuality buď spoutávané do nemorálna nebo ponižované. Ano, autorka je sice profesionální společnice, ale své zkušenosti vložila do velmi logického a poutavého čtení, které nepohoršuje. Ale naopak, bez okolků odhaluje praktiky i myšlenkové pochody těch, za kterými se muži vrací, protože prostě nemohou odolat. Ona totiž tělem i duší žije erotičnem. Magickým a hmatatelným.

A taková by občas chtěla být každá žena, ne?

Ne, autorka opravdu není coura, ačkoliv se s tímto termínem ve své praxi setkávala často. Poslední strany své knihy věnuje (nejen ženským) obětem sexuálního násilí a jsou to nesmírně citlivá slova s mnoha tipy a dobrými radami, jak k těmto lidem přistupovat, aniž byste jim působili ještě větší bolest. I ona tím vším prošla…

„Dříve, než jsem se stala společnicí, jsem nebyla schopná si sexu užívat tolik, jak si ho užívám teď. Dokonce i sexuální život s mým přítelem byl přinejlepším slabý, a to kvůli různým věcem, které jsem si musela nejdříve vyřešit. Když se náhodou objevil za mnou, zatímco jsem myla nádobí, hrozně jsem se vylekala, rozzlobila jsem se a dostala strach. Když se o mě otřel nohou, zatímco jsme spali v jedné posteli, naskočila mi husí kůže. Věděla jsem, že mu mohu věřit. Věděla jsem, že mne přitahuje. Tak v čem byl problém?

… Abych se uzdravila, musela jsem také projít určitou etapou sexuální abstinence. Absence sexu mi umožnila se spojit se svým středem a cítit se i o samotě celistvá. Jako oběť sexuálního zneužití v dětství jsem se musela nejprve zažít v asexuální podobě, než jsem byla opět schopná se spojit se svou sexualitou. Byla jsem okradena o nevinné dětství, a tak jsem se rozhodla, že si ho vezmu zpět. Stala jsem se sama sobě dobrým rodičem a poskytla si lásku a uznání, které jsem si zasloužila jako malá holčička.  Některé věci, jako že jsem si třeba koupila panenku Barbie nebo autíčko Tonku, vám mohou připadat hloupé, ale byly součástí mé cesty k zahojení vnitřního dítěte. Díky léčení, které jsem v období abstinence zažila, uznávám abstinenci nejen jako platnou sexuální volbu, ale také jako důležitou zastávku na cestě k sexuální celistvosti.“

Autorka se často dělí o své nejintimnější osobní záležitosti a to jak fyzické, tak i duševní. Můžete ji na první pohled odsoudit, ale tím, jak vás nechá nahlédnout do hloubky své duše a životních zkušeností, budete jí fascinováni. Budete jí obdivovat, budete si jí vážit. Prošla v tomto tématu cestou, při které musela bojovat hlavně sama se sebou a najít tu nejschůdnější cestu, včetně hledání v historii prostituce a musela dojít i ke starým bohyním, ve kterých našla posvátnou sexualitu. Procházela vývoje, stejně jako její inzeráty nabízející nejprve sex, a poté až k léčitelským zážitkům.  V této knize se podělí o to, jak si poradit s orgasmem, s orálním sexem, s análním sexem, s G body jak u ženy, tak u muže, tak i s tím, jak vůbec žena působí SEXY, jak svádět, jak natáčet svůj vlastní erotický film a vůbec – jak si hrát se sexualitou, která je nám nabízena.

To jsou ty praktické záležitosti. Přesto však dokázala do tohoto textu vložit srdce, intimitu a odhalování fatální slabiny všech mužů – tady zjistíte, co je ta jiskra, která nutila muže platit jí obrovské částky za noc… kupovali jí dárky a těšili se z její přítomnosti. Možná, co my víme…

… možná je toto návod na vztah

Veronica Monet se po čtrnácti letech rozhodla skončit svoji kariéru profesionální společnice. Přestože se jí podařilo vypracovat se na úplnou špičku v tomto oboru a muži jí běžně platili 15 tisíc dolarů za noc, cítila, že přišel čas na změnu. Jak sama říká, důvody byly tři: konflikty se zákonem (a to přestože ze svých příjmů platila daně), nechtěla už pracovat nahá (chtěla přinášet svým klientům radost, aniž se jich musela dotýkat na intimních partiích)) a nakonec věřila své intuici, že napíše a vydá knihu. Od dětství snila o tom, že bude spisovatelkou a věděla, že v 45 letech vydá první knihu. Proto ve 44 letech skončila s prací a přestěhovala se do chatky v horách a napsala knihu, kterou držíte v rukou. Kromě psaní se Veronica Monet věnuje poradenství v oblasti sexuality, vztahovému poradenství a metodám zvládání hněvu. Zároveň provozuje webové stránky, kde nabízí informace a pomocnou ruku těm, kdo se chtějí zbavit nadvlády studu a vykročit směrem k opravdovému já.

Vydalo nakladatelství Synergie Publishing SE, 2015, www.synergiepublishing.com

Renata Petříčková

Knižní milovnice, která knihy ráda čte, upravuje k dokonalosti, ba i píše. Redaktorka časopisová, webová i knižní, copywriterka i spisovatelka. Vše pěkné ve svém životě předávám dál....