Veronica Monet: Vědomá prostitutka

Vedoma_prostitutka_obalka_web

Úžasná kniha, která se vul­gárně jen může tvá­řit. Opravdu se jí nebojte a ote­vřete jí. Rozvinete se jako poupě a při dočí­tání posled­ních strá­nek jsem se už usmí­vala. Snad i osvo­bo­zena od pout sexu­a­lity buď spou­tá­vané do nemo­rálna nebo poni­žo­vané. Ano, autorka je sice pro­fe­si­o­nální spo­leč­nice, ale své zku­še­nosti vlo­žila do velmi logic­kého a pou­ta­vého čtení, které nepo­hor­šuje. Ale nao­pak, bez okolků odha­luje prak­tiky i myš­len­kové pochody těch, za kte­rými se muži vrací, pro­tože pro­stě nemo­hou odo­lat. Ona totiž tělem i duší žije ero­tičnem. Magickým a hma­ta­tel­ným.

A taková by občas chtěla být každá žena, ne?

Ne, autorka opravdu není coura, ačko­liv se s tímto ter­mí­nem ve své praxi setká­vala často. Poslední strany své knihy věnuje (nejen žen­ským) obě­tem sexu­ál­ního násilí a jsou to nesmírně cit­livá slova s mnoha tipy a dob­rými radami, jak k těmto lidem při­stu­po­vat, aniž byste jim půso­bili ještě větší bolest. I ona tím vším pro­šla…

Dříve, než jsem se stala spo­leč­nicí, jsem nebyla schopná si sexu uží­vat tolik, jak si ho uží­vám teď. Dokonce i sexu­ální život s mým pří­te­lem byl při­nej­lep­ším slabý, a to kvůli růz­ným věcem, které jsem si musela nejdříve vyře­šit. Když se náho­dou obje­vil za mnou, zatímco jsem myla nádobí, hrozně jsem se vyle­kala, rozzlo­bila jsem se a dostala strach. Když se o mě otřel nohou, zatímco jsme spali v jedné posteli, nasko­čila mi husí kůže. Věděla jsem, že mu mohu věřit. Věděla jsem, že mne při­ta­huje. Tak v čem byl pro­blém?

… Abych se uzdra­vila, musela jsem také pro­jít urči­tou eta­pou sexu­ální absti­nence. Absence sexu mi umož­nila se spo­jit se svým stře­dem a cítit se i o samotě celistvá. Jako oběť sexu­ál­ního zne­u­žití v dět­ství jsem se musela nej­prve zažít v ase­xu­ální podobě, než jsem byla opět schopná se spo­jit se svou sexu­a­li­tou. Byla jsem okra­dena o nevinné dět­ství, a tak jsem se roz­hodla, že si ho vezmu zpět. Stala jsem se sama sobě dob­rým rodi­čem a poskytla si lásku a uznání, které jsem si zaslou­žila jako malá hol­čička.  Některé věci, jako že jsem si třeba kou­pila panenku Barbie nebo autíčko Tonku, vám mohou při­pa­dat hloupé, ale byly sou­částí mé cesty k zaho­jení vnitř­ního dítěte. Díky léčení, které jsem v období absti­nence zažila, uzná­vám absti­nenci nejen jako plat­nou sexu­ální volbu, ale také jako důle­ži­tou zastávku na cestě k sexu­ální celist­vosti.“

Autorka se často dělí o své nej­in­tim­nější osobní zále­ži­tosti a to jak fyzické, tak i duševní. Můžete ji na první pohled odsou­dit, ale tím, jak vás nechá nahléd­nout do hloubky své duše a život­ních zku­še­ností, budete jí fas­ci­no­váni. Budete jí obdi­vo­vat, budete si jí vážit. Prošla v tomto tématu ces­tou, při které musela bojo­vat hlavně sama se sebou a najít tu nej­schůd­nější cestu, včetně hle­dání v his­to­rii pro­sti­tuce a musela dojít i ke sta­rým bohy­ním, ve kte­rých našla posvát­nou sexu­a­litu. Procházela vývoje, stejně jako její inze­ráty nabí­ze­jící nej­prve sex, a poté až k léči­tel­ským zážit­kům.  V této knize se podělí o to, jak si pora­dit s orgas­mem, s orál­ním sexem, s anál­ním sexem, s G body jak u ženy, tak u muže, tak i s tím, jak vůbec žena působí SEXY, jak svá­dět, jak natá­čet svůj vlastní ero­tický film a vůbec – jak si hrát se sexu­a­li­tou, která je nám nabí­zena.

To jsou ty prak­tické zále­ži­tosti. Přesto však doká­zala do tohoto textu vlo­žit srdce, inti­mitu a odha­lo­vání fatální sla­biny všech mužů – tady zjis­títe, co je ta jis­kra, která nutila muže pla­tit jí obrov­ské částky za noc… kupo­vali jí dárky a těšili se z její pří­tom­nosti. Možná, co my víme…

… možná je toto návod na vztah

Veronica Monet se po čtr­nácti letech roz­hodla skon­čit svoji kari­éru pro­fe­si­o­nální spo­leč­nice. Přestože se jí poda­řilo vypra­co­vat se na úpl­nou špičku v tomto oboru a muži jí běžně pla­tili 15 tisíc dolarů za noc, cítila, že při­šel čas na změnu. Jak sama říká, důvody byly tři: kon­flikty se záko­nem (a to přes­tože ze svých pří­jmů pla­tila daně), nechtěla už pra­co­vat nahá (chtěla při­ná­šet svým kli­en­tům radost, aniž se jich musela dotý­kat na intim­ních par­ti­ích)) a nako­nec věřila své intu­ici, že napíše a vydá knihu. Od dět­ství snila o tom, že bude spi­so­va­tel­kou a věděla, že v 45 letech vydá první knihu. Proto ve 44 letech skon­čila s prací a pře­stě­ho­vala se do chatky v horách a napsala knihu, kte­rou držíte v rukou. Kromě psaní se Veronica Monet věnuje pora­den­ství v oblasti sexu­a­lity, vzta­ho­vému pora­den­ství a meto­dám zvlá­dání hněvu. Zároveň pro­vo­zuje webové stránky, kde nabízí infor­mace a pomoc­nou ruku těm, kdo se chtějí zba­vit nad­vlády studu a vykro­čit smě­rem k oprav­do­vému já.

Vydalo nakla­da­tel­ství Synergie Publishing SE, 2015, www.synergiepublishing.com

Renata Petříčková

Knižní milov­nice, která knihy ráda čte, upra­vuje k doko­na­losti, ba i píše. Redaktorka časo­pi­sová, webová i knižní, copy­wri­terka i spi­so­va­telka. Vše pěkné ve svém životě pře­dá­vám dál....