Ondřej Kundra – Putinovi agenti

Redaktor týdeníku Respekt Ondřej Kundra se ve své nové knize nazvané Putinovi agenti aneb Jak ruští špioni kradou naše tajemství, vydává do politických vod na stopu ruských agentů usilujících o podkopání demokracie u nás a získání určitého vlivu. Nahlédneme tak do ryze českých případů, kdy se kremelští špioni snaží proniknout do politické sféry, důsledně usilující o získání našich největších tajemství.

Autor se do jisté míry vrací až do dob bývalého Československa, kdy k nám pronikali sovětští agenti a získávali vliv prostřednictvím místních vysokých komunistických stranických kádrů. Přehledně se tak vrací do dob začátků ruské špionáže u nás, jelikož právě současné ruské tajné služby prakticky navázali tam, kde svou činnost ukončili jejich sovětští předchůdci, a to jak v mocenské, tak i společenské sféře. Dočtete se zde o spoustě případů, které dokonale poukazují na ty nejslabší místa strategicky nejvýznamnějších struktur České Republiky, například třeba na Generální štáb. Čtenář se zde opravdu poutavým způsobem dozvídá o tom, jak se dá využít osobní slabost lidí na těch nejvyšších postech k získání informací, byť ne tak strategicky důležitých a tajných, přesto ale dosti cenných. Čtenář, toužící nahlédnout pod pokličku operací ruských agentů u nás v této knize nalezne spoustu zajímavých případů a šokujících souvislostí.

1

Kniha nabízí opravdu poutavé čtení, kdy má její čtenář problém se od knihy odtrhnout. V některých pasážích je také třeba hluboce se zamyslet nad všemi souvislostmi, které jsou čtenářovi postupně odhalovány, což je nezbytné k pochopení daných případů a k ucelenému zážitku. Na českém trhu je kvalitních titulů, zaměřujících se na špionážní tématiku, jako šafránu, nová kniha od Ondřeje Kundry se tak staví na přední příčky tohoto žánru.

• Autor:Ondřej Kundra
  • Žánr:světová historie, knihovna světového byznysu
  • Nakladatelstvi:BIZBOOKS