Danielle Steel: Milovat znovu (1980, v ČR 2000)

Módní návrhářka Isabella žije snový život ve slunné Itálii. Má všechno, po čem ženy touží – zářnou kariéru, uznávané postavení, malého rozkošného syna a pohledného milujícího manžela. Její život se převrátí naruby, když je manžel Amadeo unesen a zabit. Únosci vydírají i Isabellu, která se synem prchá do ústraní. Život mimo červený koberec ji však neuspokojuje a tak je místo jejího pobytu novináři odhaleno. Z lásky se jí vyznává rodinný přítel Bernardo. Ten jí doporučuje rodinnou firmu prodat a stáhnout se do ústraní. Isabella se rozhodne bojovat – firmu neprodat a také začít milovat znovu.

Díky přítelkyni Nataše se seznámí s Corbettem, přeskočí jiskra a Isabella začne věřit v lepší zítřky.  Poprávu se cítí podvedená, když zjistí, že Corbettova firma má zájem o její módní salon.  Vše se naštěstí vysvětlí, Isabella se z Itálie stáhne do Ameriky, aby pokračovala v budování firmy po boku s Corbettem. Zasloužený trest nastoupí i Amadeovi vrazi.

Pro české čtenářky se jedná o od české reality naprosto odtažené téma. Danielle Steel často zasazuje život svých hrdinek mezi světla reflektorů, přisuzuje jim úspěšné role a nechává je vyhřívat se na výsluní kariérních postupů. Spojení slunné Itálie, života v bohatství, módního průmyslu a vraždy s mafiánským pozadím je možná poněkud hůře stravitelný románový námět. Ani myšlenkové pochody hlavní hrdinky Isabelly nejsou natolik propracovány, jak tomu obvykle u románových hrdinek Danielle Steel bývá. Celkově je tento svazek asi nejslabším z celé románové řady zlatého boxu.

Knihy k recenzi poskytnul web dobre-knihy.cz, kde si můžete knihu rovnou koupit.

DobreKnihyBanner

Jana Špačková